Ervaringen

Enkele testimonials van de afgelopen jaren:

Energiewacht NV (september 2015)

De uitdaging die speelt bij de organisatie is het inspelen op de veranderende klantwensen. Niet alleen meer ketel informatie vragen en noteren maar meer gegevens van de klant. De gezochte bijdrage in de persoon van Surani is inzichtelijk maken wat zich buiten de Energiewacht afspeelt. Wat de klanttrends zijn en hoe bedrijven daarmee om gaan. En wat wij hiermee kunnen. De verwachting die wij hebben van een spreker als Surani is ingevuld doordat het gelukt is om ons als groep mee te nemen en om de neuzen dezelfde kant op te krijgen. De typerende werkwijze van Surani is haar sterke analyse op basis van een intake gesprek. De manier waarop zij de groep meeneemt is enthousiast, praktijk gericht en zij heeft een goede aansluiting met de groep. Doordat Surani  een aanvullend/ander geluid laat horen als de directeur/MT is er commitment uit de groep. Zeker beveel ik het CompetentieHuis aan bij anderen. Zij stralen professionaliteit uit, wat ik als zeer prettig ervaar. Dank hiervoor.

Hectas: Team en persoonlijke ontwikkeling OR (mei 2015)

De trainer komt op de groep over als zeer aangenaam en geeft je een gevoel van vertrouwen. Ze is, zoals ze zelf al aangeeft, enthousiast én zeer levendig in haar “lesgeven”. Ze heeft een gepaste snelheid, zeg gerust rap tempo, wat wij als groep als zeer prettig hebben ervaren. Ze is eerlijk, open en duidelijk. Ze hield constant de aandacht binnen de groep door op sommige momenten dit te eisen (halen) en andere momenten door de wijze van spreken en inhoud (brengen). Ze hield per item/onderwerp rekening met de groep en paste desgewenst haar tempo aan en de wijze van communiceren. Hiermee denken wij dat iedereen het voor hem/haar in belang zijnde trainingsstof begrijpelijk/beter tot zich nam. Echt uniek voor de spreker vinden wij het enthousiasme en de levendigheid. De, mede hieruit voortvloeiende positiviteit die het met zich meebrengt. Dit alles in combinatie met een make van zakelijkheid versus warmte die wij als groep ervaren. Nogmaals wij hebben dit als zeer prettig ervaren.

De heer Plantinga – KLPD (januari 2014)

De training communiceren, adviseren en beïnvloeden is georganiseerd met als doel de onderlinge samenwerking te verbeteren, zowel binnen de teams als tussen teams onderling. Daarnaast waren er wat spanningen tussen collega’s binnen een aantal teams. De training is gegeven aan de functioneel beheerders die werken binnen informatievoorzieningsorganisatie.

Na de training was er direct effect waarneembaar. Collega’s gingen elkaar spontaan aanspreken op elkaars gedrag en gebruikten hiervoor de in de training aangereikte modellen.  De medewerkers die de training volgden zijn blijvend beter in staat hun eigen gedrag te relativeren en gaan hierover sneller in gesprek. De houding is meer open dan voorheen. Daardoor worden verschillen meer geaccepteerd en spreken medewerkers elkaar aan op gewenst en ongewenst gedrag. Het komt ten goede van de organisatie dat de samenwerking binnen de teams en tussen de teams onderling is zichtbaar verbeterd. Het meest verbazende en verrassende voor mij als leidinggevende is het enthousiasme waarmee de deelnemers terugkwamen uit de training, ook degenen die er kritisch/afwachtend naar toe gingen. Tevens was men unaniem zeer te spreken over de trainer.

Competentiemanagement

Tijdens deze training gingen de leidinggevenden van een expertisepartner voor onderwijsorganisaties aan de slag met het beoordelen van de competenties en bijbehorende levels van hun medewerkers. Hoe combineer je jouw eigen visie op de persoon aan de omschrijvingen in het handboek zonder dat het instrumenteel wordt?

Gemiddelde deelnemersevaluatie: 8,5

Timemanagement 2011

De deelnemers van een grote werkgeversvereniging werkten tijdens deze training aan het effectiever en efficiënter indelen van hun planning. Hoe stel je de juiste prioriteiten op het juiste tijdstip? Hoe zeg je tactisch en duidelijk ‘nee’?

Gemiddelde deelnemersevaluatie: 8,9

De manager als Coach

Studenten van een grote opleidingsgroep werkten met elkaar aan hun coachvaardigheden om de eigen medewerkers meer verantwoording en proactiviteit mee te geven.

Gemiddelde deelnemersevaluatie: 9,1

Effectief communiceren en beïnvloeden

Studenten van de hbo-bedrijfskunde leerden om naadloos bij de gesprekspartners zijn of haar wensen aan te sluiten om in combinatie met heldere psychologische inzichten maximaal te beïnvloeden.

Gemiddelde deelnemersevaluatie: 9,6

Deelnemer Timemanagement Bausch & Lomb:

“Surani is een geweldige trainer. Een bron van inspiratie, zeer energiek en positief. Een krachtige dame en zeer betrokken.”

Manager Yacht:

“Superlatieven schieten eigenlijk te kort om uitdrukking te geven aan mijn waardering en bewondering voor de docent/managementtrainer. Ze is een ware inspirator! In de bijeenkomsten(trainingen) die ik bij Het CompetentieHuis heb gevolgd op het gebied van managementvaardigheden/rollen van Quinn, weet ze precies de kern van de materie/vaardigheid op een zeer effectieve en bovenal inspirerende manier over te brengen aan de groep. De managementtrainer staat als individu vol in het leven, heeft een hele hoge mate van betrokkenheid in alles (mens, omgeving, werk enz.), dat zie je, en wellicht is het daarom dat zij zo succesvol en inspirerend is. Dus aarzel niet: high performance, be inspired!”

Opdrachtgevers

Contact

Wilt u meer informatie of wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Vul dan hier uw gegevens in voor een vrijblijvend (kennismakings)gesprek. Wij helpen u graag.

Contactgegevens

E-mail: info@competentiehuis.nl
Website: www.competentiehuis.nl
Telefoon: +31(0)79 889 22 48

Bekijk social buttons
Verberg social buttons